Goedemiddag! ontwikkelt online oplossingen voor een breed scala aan opdrachtgevers. Van bank tot DJ, van bejaardenhuis tot liefhebber van klassieke auto’s en van gamification platform tot vastgoedbeheerder.
Als een benaderbare en benaderbaar bedrijf met een schat aan ervaring, is development studio Goedemiddag! in staat om het ontwikkelingsproces in goede banen te leiden, waarbij ze luisteren naar feedback en aanpassingen maken om het project boven verwachtingen van de opdrachtgever op te leveren. Voor ons vormde dit de basis voor hun nieuwe visuele identiteit.
Wij ontwikkelden een dynamisch logo dat verschillende elementen uit hun workflow symboliseert. De grote cirkel aan de onderkant van het beeldmerk vertegenwoordigt de voortdurende aanpassingen en veranderingen in de behoeften van de opdrachtgevers van Goedemiddag! gedurende het project. Deze cirkel rolt van links naar rechts, wat de dynamiek en aanpasbaarheid van Goedemiddag! illustreert.
Het kleurenpalet voor Goedemiddag! heeft een analoog karakter en kent niet dat specifieke RGB-gevoel zoals je vaak ziet bij development bedrijven. Goedemiddag! onderscheidt zich hiermee door kleuren te kiezen die benaderbaar en analoog aanvoelen. De combinaties laten het toe soms subtiele verschillen te kunnen maken maar er is ook ruimte om juist met grote contrasten te kunnen werken. Dit maakt de stijl veelzijdig en een tikkeltje eigenwijs maar ademt tegelijkertijd vakmanschap en digitaal ambacht.
Samengevoegd vormen deze elementen het beeldmerk van Goedemiddag!, dat niet alleen hun flexibiliteit en ervaring belichaamt, maar ook hun vermogen om zich aan te passen aan de evoluerende behoeften van de opdrachtgevers.